Director8 & Flash5

Autor: Mariusz (amvid_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 03:17:06 MET

Czesc.
Chce sie tego nauczyc. Zamierzam robic stronki www. Moze inne oprogramowanie
jest lepsze? Jestem totalnie zielonym leb-masterem ;). Raczej HTML mnie nie
"pociaga". Wole gotowe narzedzia niz klepanie linijek.
Prosze o wskazanie literatury, ew. stron, skad moglbym mozliwie szybko,
latwo i przyjemnie ;)) nauczyc sie obslugi tych programow. Ksiazki nie sa
tanie, wiec jak mam kupic cos, to cos naprawde przystepnie i madrze
napisane. Prosze wiec o wskazanie tytulow i ew. autorow publikacji. Acha, po
polsku! Niestety angielski ledwo znam.
Z gory serdecznie dziekuje.
Pozdrawiam, Mariusz.