Re: Director8 & Flash5

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 08:53:06 MET

webmajsterku Director raczej nie jest do robienia WWW i do tego kosztuje
kupe kasy ( 6 tyś. ) a do Flasha to i tak lepiej dobrą knigę bo polskich
fachowych stron jak na lekarstwo

Użytkownik Mariusz <amvid_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8uq84b$9p1$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...