Re: Monitory - Trinitrony, Flatrony ?

Autor: Mariusz Michna (mariusz_at_tpc.com.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 23:22:45 MET

Hej!
Z tych dwoch to Flatron. Zdecydowanie.
Ale moze tez nowy Samsung DF755?
Ma kineskop typu Dyna Flat, Samsung twierdzi, ze jest super plaski,
ale bez efektu wkleslosci.

Co do Trinitrona, to mam wrazenie, ze jest to super kineskop do
telewizora, nawet telewizora High-End, ale do monitora sie nie nadaje.
Konstrukacja maskownicy z pionowych drutow jest bardzo przestarzala i
delikatna - spore roznice pomiedzy egzemplarzami, nie daje tez
wyraznego rozdzielenia pikseli w pionie.

Oczywiscie jest to moja prywatna opinia, jednak uzasadniona ;-))

Pozdrawiam,

Mariusz Michna
mariusz_at_tpc.com.pl