Re: Co tak piszczy ???

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 08:34:40 MET

Użytkownik "heitoja" <hejtoja_at_pro1.promail.pl> napisał w wiadomości
> oczywiście
>
> To predzej zasilacz - jest bardzo stary.
> BTW czy powinienem oczekiwac jakichs trudnosci jezeli wymienie
> zasilacz AT na ATX? Obudowa ma wlacznik on/off ale moge to
> ustawic w biosie albo pstrykac dwa razy. Czy wlacznik tez dac nowy?
> Czy nowa obudowa? Dodam tylko, ze dla mnie komputer ma dobrze
> chodzic a nie wygladac wiec nie widze potrzeby wymiany calego
> pudla (narazie).

Nie, nie ma żadnych problemów. Oczywiście Twoja płyta główna musi mieć gniazdo
zasilające ATX na pokładzie. Do włączania zasilacza używa się wyłącznika bez
zapadki, podającego tylko impuls, można do tego zastosować oryginalny
wyłącznik sieciowy (ew. usunąć z niego zapadkę). Zwróć jeszcze uwagę na
wymiary nowego zasilacza (mocowania się czasem różnią). Przed montażem wycisz
go sobie przepinając czarny przewód zasilający wentylator z 0V na +5V, będzie
ciszej :-).
Tylko... montaż zasilacza ATX do zwykłej płyty nie ma sensu, ot choćby brak
funkcji software'owego wyłączania... a zwykły zasilacz AT kupisz już za parę
złotych.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki