Re: Jaka PLYTA DO PIII 733?

Autor: Mariusz Michalski (M.Michalski_at_teta.com.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 09:34:57 MET

> A po jakiego... mam wkladac stara karte AGP ??? mialem Trio3D 4MB (to bedzie
> wg. ciebie "stara"), chodzilo bez problemu, teraz mam GeForce MX2 i tez no
> problem :)

A ja u siebie (PIII 533 [4*133] i gigabyte 2000+) wsadziłem GeForca MX2 (i to
dwa razy, raz Prolinka, a raz Herkulesa [IIId Prophet] i oba nie wytrzymywały,
podczas normalnego użytkowania wszystko było OK, ale w momencie zapuszczenia mu
czegoś bardziej zaawansowanego na 3D (wyższa rozdzielczość i głębia koloru) i po
paru minutach GeForce był bardzo gorący (oba miały tylko radiatory) i
następowała totalna padaka systemu (z obowiązkową kaszką na ekranie).
Teraz mam Ati Rage Fury Pro Vivo i chodzi znacznie lepiej (tez ma tylko
radiator).
Nawet jak podkręciłem trochę częstotliwość pamięci to pojawiły się błędy w
wyświetlaniu , ale nie było żadnych zwisów.
Płyta ma możliwość ustawienia dwóch częstotliwości PCI przy 133Mhz można ustawić
PCI albo na 44, albo na 33Mhz.
Co o tym myślicie, bo trochę mi szkoda tych GeForców, w 3D były szybsze od Ati.

pzdr.
Mariusz