Re: Co tak piszczy ???

Autor: heitoja (hejtoja_at_pro1.promail.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 01:33:31 MET

> Przetwornica w monitorze po pewnym czasie staje się słyszalna,
oczywiście
> tylko dla tych z uszami nietoperza :-). Ew. w zasilaczu PC.

To predzej zasilacz - jest bardzo stary.
BTW czy powinienem oczekiwac jakichs trudnosci jezeli wymienie
zasilacz AT na ATX? Obudowa ma wlacznik on/off ale moge to
ustawic w biosie albo pstrykac dwa razy. Czy wlacznik tez dac nowy?
Czy nowa obudowa? Dodam tylko, ze dla mnie komputer ma dobrze
chodzic a nie wygladac wiec nie widze potrzeby wymiany calego
pudla (narazie).

> P.S. Jakbyś tak wyłączył kodowanie QP w swoim czytniku...
zrobione