Re: Co tak piszczy ???

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 21:41:58 MET

On Mon, 13 Nov 2000 01:33:31 +0100, "heitoja"
<hejtoja_at_pro1.promail.pl> wrote:

>BTW czy powinienem oczekiwac jakichs trudnosci jezeli wymienie
>zasilacz AT na ATX? Obudowa ma wlacznik on/off ale moge to
>ustawic w biosie albo pstrykac dwa razy. Czy wlacznik tez dac nowy?
W moim kompie jako wlacznika uzylem przycisku Turbo ;-)
Poprostu latwiej bylo podpiac kabelek niz do Power. Oczywiscie tez na
zasadzie: wcisnij-wycisnij.

>Czy nowa obudowa? Dodam tylko, ze dla mnie komputer ma dobrze
Jesli jestes do swojej jakos przywiazany lub ma ona jakies inne
zalety, za ktore musialbys drogo placic w wypadku zakupu nowej
obudowy.

Pozdrawiam
GLide

PS. W moim przypadku najwiekszym problemem bylo wyciecie odpowiedniego
otworu na zespol we/wy plyty glownej (z tylu byl kawal bardzo solidnej
blachy)