Modem sie nie rozlacza (W2k & Zoltrix 56k wew)

Autor: TMB (tmb_at_ceti.pl)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 17:34:33 MET

Bardzo prosze o pomoc.

Modem Zoltrix Sagitta 56k bardzo ladnie wspolpracuje z W2k oprocz tego, ze
sie nie rozlacza. Zawiesza sie Dial-Up, gasnie ikona polaczenia na
systray-u, a modem wisi na linii.

Co dziwniejsze, w pierwszym dniu po instalacji wszystko bylo OK.

Czy to uszkodzenie sprzetowe modemu?

Probowalem:
- reinstalacja modemu;
- inny COM (najpierw COM3, potem COM4);

Zadnych konfliktow, itp.

Co dziwniejsze - po fizycznym odlaczeniu modemu od linii, on dalej jest na
otwartym porcie, w telefonie slychac modulacje, a po ponownym polaczeniu
dlaej jest on-line. Wydaje mi sie, ze normalny modem powinien zerwac
polaczenie przy takiej operacji.

Blagam o pomoc - komp nie moj, lecz kuzynki, ja go skladalem, nie chce wyjsc

Z gory dzieki serdeczne.

Tomasz M. Brzozowski (TMB)
tmb_at_ceti.pl ( tmb_at_alpha.pl )