Sound Blaster PCI64 (na ES1370)- problemy ...

Autor: Slawek Kakareka (slaka_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 13:13:50 MET

Mam dwie sprawy.
1.Czy ktos moze ma karte Sound Blaster PCI64 zubdowana na ukladzie
Ensoniq ES1370 (AudioPCI)? Jesli tak, to czy ma rowniez oryginalny CDROM
dolaczany do tej karty - z oprogramowaniem i driverami. Chcialbym sie
jakos umowic aby przegrac ten CDROM.

2. Czy ktos uzywa teakiej karty na plycie glownej opartej na chipsecie
VIA MVP4. Mam problemy z dzialaniem karty na tej pycie glownej. Pod
Windows 98 drivery instaluja sie ale pojawia sie komunikat mniej wiecej
tej tresci: "przerwanie IRQ AudioPCI jest zle routowane przez system.
Uzyj ustawien automatycznych w menedzerze urzadzen". Tymczasem w
menederze jest wlasnie ustawiona konfiguracja automatyczna. Kiedy
deaktywuje to ustawienie to i tak nie mam mozliwosci zmiany IRQ, co
najwyzej moge zmienic adres pamieci czy poru - nie pamietam. Konfliktu
przerwania z innym urzadzeniem nie zauwazylem.
Plyta MVP4 ma wbudowana wlasna karte dzwiekowa, ktorej dzialanie
wylaczylem w BIOS'ie. Jeszcze jeden szczegol. Karta dzwiekowa na plycie
(ta z MVP4) przestala dzialac - tzn. drivery instaluja sie lecz nie ma
dzwieku. Ulegla uszkodzeniu prawdopodobnie z powodu braku zerowania w
kablu zasilajacym komputer - podczas podlaczania glosnikow (aktywnych -
z wlasnym zasilaniem) do wyjscia karty.

Slawek Kakareka
slaka_at_poczta.onet.pl

--