Re: Monitor 17" - jaki ?

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_spamhater.polbox.com)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 12:29:16 MET

On 12 Nov 2000 09:12:09 GMT, joshua_at_ceti.pl (Jacek Osiecki) wrote:

>I co komu po tym USB? :)

Czasem sie przydaje. Moge sobie np. podpiac skaner bez wchodzenia pod
biurko :) (W pracy mam CTX 711 F z USB).

>Moze ktos, kto kupuje nowa, plaska 21" :)

Teoretycznie jest to mozliwe (*) :))

Pozdrowienia
C.V.

(*) tak na zajeciach z wojska mial odpowiedziec pulkownik na pytanie
czy czolg lezacy na boku moze strzelac zza wegla - ale dodal ze
konstrukcja czolgu uniemozliwia uzywanie dziala w pozycji bocznej.

Pozdrowienia

Circulus Vitiosus (Bogdan Mlynarczyk)