Re: Sound Blaster PCI64 (na ES1370)- problemy ...

Autor: Sławek K. (kobal_at_poczta.fm)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 19:39:03 MET

"Slawek Kakareka" <slaka_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> 2. Czy ktos uzywa teakiej karty na plycie glownej opartej na chipsecie
> VIA MVP4. Mam problemy z dzialaniem karty na tej pycie glownej. Pod
> Windows 98 drivery instaluja sie ale pojawia sie komunikat mniej wiecej
> tej tresci: "przerwanie IRQ AudioPCI jest zle routowane przez system.
> Uzyj ustawien automatycznych w menedzerze urzadzen". Tymczasem w
> menederze jest wlasnie ustawiona konfiguracja automatyczna. Kiedy
> deaktywuje to ustawienie to i tak nie mam mozliwosci zmiany IRQ, co
> najwyzej moge zmienic adres pamieci czy poru - nie pamietam. Konfliktu
> [...]

Witam
U mnie oryginalne sterowniki dzialaly
a dopiero bezposrednio na nie instalowalem nowsze( te nowsze nie mialy
wavesets-czyli w sumie potrzebne byly te
z CD).
Ten komunikat tez mi sie pojawial, kiedy
probowalem wlozyc karte w inny slot PCI
niz ten , który ona sobie "upodobala".
pozdrawiam
Slawek K.