Re: ---BorgTV-- i -- Win 2000 -- i -- FlyVideo 98

Autor: Timo (tymek_s_at_priv7.onet.pl)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 12:24:54 MET

Borg ma problemy w w2000. U mnie (tez mam flyvideo 98) mozna ogladac
programy ale juz z dekodowaniem C+ jest kiepsko. Poza tym podczas ogladania
Borg dosc mocno obciaza procesor (u mnie 30-50%) co wplywa na dzialanie
programu na slabszych procesorach. Co do uruchamiania sie programu to fakt,
jesli sie uruchomi wczesniej kilka duzych aplikacji (gry) to pozniej borg
sie nie chce uruchomic...
Jako rozwiazanie problemu polecam program JTV 3.0 (12.6), jest to wersja
beta ale dziala jak zloto pod w2k i nie potrzebuje zadnych driverow
zainstalowanych (!).
http://welcome.to/jtvrus

pozdr.

P.S.
Swoja droga to ciekawe sa losy progrmu JTV, podobno autor (Jaroslaw
Kowalski) zaprzestal rozwoju programu lecz "dziarscy" programisci z Rosji
wzieli sprawe w swoje rece. Chwala i m za to, bo nawet ta beta dziala
wysmienicie i dopoki nie pojawi sie Borg pod w2k, JTV jest no1 chyba...