Przepiecia ++ sposob na cieplo

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 22:16:23 MET

Wpierw - ostatnio odkrylem, ze cos ma przepiecia. Albo moja obudowa,
albo caly dom :) No nawet przy odlaczonym zasilaniu mam przepiecia.
Nie chce podpinac go do kaloryfera glownie z tego powodu, ze jak
polacze go kablem to wtedy zaczynajac isc iskry przy kaloryferze, a
komoputer - lezy i kwiczy. Dzieje sie to tak (przepiecia na
obudowie<=> kaloryferze) jak mowilem - nawet bez zasilania. Ma ktos
jakies pomysly co to moze byc? coraz czesciej mi sie wywiesza (ostanio
nawet w linuxie :/ ). Jak mozna sobie z tymi przepieciami poradzic?
Jest bolec uziemiajacy, kabla do kaloryfera nie chce przypinac, bo sie
jeszcze zrabie... jakies ciekawe sugestie? :)

Ale te zwiechy sa zapewne spowodowane k. grafiki - TNT2, z rozwalonym
wiatrakiem - grzeje sie i sie wiecha. No coz, chyba bedzie miala z 50-
70^C, tak mi sie wydaj (metoda dotykowa - psss.... auuuu ;) ). Tak czy
owak, wynalazlem git spodb do chlodzenia tego dranstwa. Co jest
najlepszym przewodnikiem? woda? Nie, nie bawie sie w malego
konmstruktora.... sposob jest prosty do bolu... prezerwatywa :)
dokladnie to jest Durex Comfort :) Nalalem wody, zrobilem 2 supelki,
miedzy nie troche chusteczki higienicznej, gdyby mialo sie "przelewac"
i polozylem na chipsecie karty... o 5-10 stopni obnizy... moze i o
wiecej ;)

To co mi wlazlo do glowy... hmm.... ciekawostka taka - probowal juz
ktos cos takiego? :) No i do wrednych - akurat zerwalem z dziewczyna i
ten Durex mial juz 1 m-c lezenia w kurtce... przynajmniej do czegos
sie przyda ;)

I jeszcze inna sprawa - nie odpowiadam za szkody gdyby prezerwatycwa
jakims cudem od lezenia pekla - szkody wynikle ze stoswania tej
metody... disclaimer. Tak cy owak - jak ktos cos takiego wyprobuje -
niech da znac na priv, powyumieniamy uwagi ;)

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|