Re: start kompa

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 22:20:58 MET

Bartosz Kiziukiewicz wrote in message ...

>Dawno temu (P166, 32MB RAMu) miałem co? podobnego. Winne były pamięci,
>które widać nie bardzo miały ochotę współpracować z moj? płyt?.

Rowniez mialem taki przypadek i u mnie tez winne byly pamieci, po wymianie
na inne wszystko dzialalo OK.
Ale to nie wszystko, bo jezeli wczesniej komp pracowal (jezeli nie jest
nowy) to moze taki efekt powodowac ktoras karta rozszezen, badz pamiec.
Nalezaloby sprawdzic czy po poruszaniu kartami w slotach (jeszcze lepiej
przeczyszczeniu stykow), wyjeciu i poprawnym wlozeniu pamieci ten efekt nie
zniknie, moze cos sie poluzowalo, pogorszyl styk itp. Moze to wina zmiany
wilgotnosci otoczenia (domyslam sie ze ogrzewanie juz dziala :)) i po prostu
gorsze polaczenia.