Re: czym sie rozni chipset VIA od BX - ktory lepszy?

Autor: akarso (akarso_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 10:44:07 MET

Michal_ wrote:

> Chodzi mi glownie o roznice w wydajnosci pomiedzy VIA i BX.

BX to najszybszy do tej pory chipset na rynku. Teraz moze go zastapi i815 czy
jakis inny, ale to jest sprawdzony i powazany chipset. Nie obsluguje ATA/66 ,
dlatego plyty z BX-em i ATA/66 musza miec osobne chipy do tego celu. VIA jest
uwazane za bardziej "zaawansowany technologicznie", ale jak ktos widzial
benchmarki, albo sam widzial w akcji obydwa te chipsety to wie co o tym sadzic.
Nie mam dobrego zdania o VIA. O BX-ie owszem...