Dwa czytniki CD - problem

Autor: Andre (andre_at_kr.onet.pl)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 10:34:59 MET

    Czesc. Pojawil mi sie problem z podpietymi do komputera: DVD-ROM LG i
CD-RW Teac. Czy podepne je do jednego kabelka (Primary, Secondary), czy do
roznych, w przypadku kiedy sa podpiete dwa, komputer sie gubi przy ich
rozpoznaniu. I nie chodzi tu o system, poniewaz mam 3 systemy lacznie z
najnowszym Me i objaw jest taki sam. Nie jest to stale - nie raz jest ok.
Efekt m.in. jest taki, ze gdy jest wlozona plyta do LG, to nazwa plyty jest
pokazana i na drugim. Aha, problem jest tylko z odczytem przez DVD LG!!! Gdy
odepne Teac'a, to LG odczytuje.

--
Pozdrowienia...
Andre  (Andrzej Turek)