MS-6337 i Office 2000pl

Autor: Tomasz (tl1nemo_at_promail.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 15:59:48 MET

Mam problem z zainstalowaniem pakietu 2000 na kompie z płytą MicroStar
6337 (i815E), Celeron633 i Win98SE. Nie pomogła nawet reinstalacja
windy.
Problem polega na wylocie instalatora w momencie startu, występuje także
dla instalatora Word 2000pl (osobna płytka).
Przed reinstalacją windy miałem zainstalowany cały sprzęt, Office97,
kilka gierek, toolsów i wszystko działało! (no w miarę;)

Czy ktoś zetknął się z problemem instalatora of2000??

Dzięki za info, pozdrawiam, Tomasz