Re: W2K sie wywala - hilfe!! (przydlugawe)

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 13:03:12 MET

Użytkownik Zapra Shamy <akarso_at_poczta.wp.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3A0BDC27.E0C78264_at_poczta.wp.pl...
------ czy tam jest menadzer startu systemu ????

>a potem niebieski ekranik z informacja ze STOP, bo nie moze
> znalezc kawalka rejestru costam/costam/SOFTWARE. Jak sie bardzo dlugo
> poczeka, to odpala sie w trybie awaryjnym i po resecie odpala sie
> normalnie, ale w podgladzie zdarzen wypisuje m.in. ze blad kontrolera na
> device/hda0 czy jakos tak.
------ czy ten Asus ma dodatkowy kontorler UDMA ??? hda0 - to pierwszy
dysk startowy - jesli podpiety do kontrolera UDMA66 / UDMA100 to brakuje
albo ma nie te stery !!!

> Aha, mam jescze 800 Caviara na drugim kanale
> IDE i jest tam linux odpalany z dyskietki (Mandrake), no i jak W2K sie
> laduje, to pierdzi obydwoma tymi dyskami jak cholera - nie wiem po co?
---------- ja tez nie ale moze ustawic mu te inne dyski jako wymienne , albo
zypelnie usunac zeby nie widzial !!! to nie bedzie po nich jezdzil !