Re: ACPI jak wylaczyc?

Autor: Luka Vandergaart (nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.plinvalid)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 13:11:08 MET

-~*Radoslaw Sokol*~- <da whatever>

>Na winnt na pewno :) Grup ms.* nie czytam.

A zaluj :)

>a) samoczynne wyłączanie komputera przy shutdownie? Bez sensu, można
> zrobić to samo guziczkiem ręcznie.

Bez sensu - po co recznie jak mozna automatycznie? :) Poza tym czy z ACPI
czy bez sie da - jakby co sluze instrukcja ;))

>b) usypianie i zarządzanie energią? W desktopie bez sensu, co najwyżej
> można monitor wygaszać, a to nawet bez APM da się zrobić, nie mówiąc
> o ACPI.

Hibernacje tez APM zrobi? :)

>c) budzenie komputera? Punkt b) usuwa konieczność budzenia go :)

Budzenie z hibernacji jest szybsze IMHO :))

>d) automatyczna konfiguracja zasobów? Najlepszą konfiguracją zasobów
> jaką dotąd wymyślono jest ręczne ustawianie przerwań w BIOSie i
> cała reszta jest chybiona. Szczególnie, że działa jak działa, czyli
> zazwyczaj fatalnie.

Blad - najlepsza metoda byly zworki :)) Wszelkie pozniejsze implementacje
typu PnP sa chybione a jesli juz mowimy o automatycznej konfiguracji
zasobow to mimo wszytsko jakos nie mam z tym problemow na komputerach, z
ktorymi sie spotkalem :)) A juz na pewno nie dziala fatalnie chyba, ze
ktos nie wie ile ma przerwan w komputerze :))

>Jeszcze jakieś możliwości ACPI warte uwagi? :)))

Chociazby usypianie procesora podczas kiedy nie pracuje przez co obniza
sie temperatura :)

Pozdro

--
              Dancing with tears in my eyes...
LV     vandergaart_at_pf.pl    ftp://asco2.dhs.org   UIN:6979815