Re: połączenie 2 kompów 2 modemami

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 15:09:40 MET

AK <adik_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
> Marcin Lipski napisał(a) w wiadomości:
> <8udt3p$o50$1_at_sunflower.man.poznan.pl>...
> Przy kilkuset metrach polaczenie modemowe bedzie chyba najlepsze.

Niektore sieci na Ethernet wytrzymuja do 200-300 metrow. Gdzies w
specyfikacji czytalem, ze to jest przewidziane na 150 metrow. Zalezy to tez
od karty. Kiedys bylo o tym na grupie, byly tez jakies przyklady ile jaka
karta wyciagala (o ile mnie pamiec nie zawodzi).

--
Lukasz Goralczyk
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku