Re: Linux i Urzad Skarbowy - to sie nie miesci w pale !!!

Autor: Piotr (gepant_at_priv3.onet.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 01:57:27 MET

[cut...]

[cut..]
a) NTG ?
b) nie musze tego watku czytac, ale pobieram dodatkowe KB (moja strata)
c) sprawa jest stara jak swiat - prawie miesiac (odgrzewacie problem
"wymeczony" w dziesiatkach artykulow), tak dokladnie to nie sprawdzalem
jeszcze czy czasem nie pojawil sie na juz w archiwum grup foto, gory,
harcerstwo i ogrody
d) powazne srodowiska informatyczne potraktowaly "problem" z wlasciwym
dystansem proszac w cywilizowany sposob o wyjasnienie Ministerswo Finansow
e) najbardziej zaluje tych wszystkich ktorzy zmuszni sa do korzystania z
przekletej windy
f) wulgaryzmy nie sa stosowne w zadnej sytuacji i w normalnym swiecie dla
takich postow niezaleznie od tematu stawiana jest bramka czego juz
doswiadczylismy (kto ? -> nie xx_at_yy.pl ale all.pl)

Piotr