Re: 3 komp. w bloku i siec z his

Autor: bart (bartek_at_meil.pw.edu.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 21:33:59 MET

> przy

> sypnac
> a co z tego ze blok ??? fakt ze jak u jednego padnie to koniec ale
skrętka

no masz racje niech padnie u jednego tylko co pocznie reszta jak okaze sie
ze koles wyjachal na miesieczne wakacje, he cwaniaczku ;)

> to trzeba doliczyć małego HUB'a ( nie wiem dokładnie ale z 300zł za 4
> portowy min. )

no wlasnie, chyba 300pln to nie tak duzo (5-cio portowy np unex "NexHub
HD050") tymbardziej ze beda mieli predkosc 10/100 mbps a nie jak w przypadku
BNC jedynie 10mbps a podczas giercowania to mysle ze im sie przyda

> włamu do czego ??? przecież kolesie chcą sobie pograć , pooglądać www i
> takie tam , więc kto i poco będzie się włamywał ??????? -- chyba zeby
> ukraść tapetę z pulpitu :-))))

........ wykasowac gierki, ciezko napisana prace dyplomowa, a w najgorszym
przypadku doprowadzic do formatki twardziela, przeciez linux nie ma duzych
wymagan (486 z 32mb ramu, 1mb grafika i ewentualnie flopem oraz z karta
sieciowa to raczej maly wydatek)

ale pozatym to masz racje :)))

 email: bartek_at_meil.pw.edu.pl
            icq: 57452816