Re: Stara gierka... cos nie tak

Autor: Radnor Harkonnen (radnor_at_go2.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 21:42:10 MET

On Wed, 8 Nov 2000 21:15:29 +0100, in pl.rec.gry.komputerowe.klasyka
"JoteR" <J.Rylski_at_pf.com.pl> wrote:

>To rusz 4 litery i sprawdź - gra nazywa się KKnD, jak najbardziej pod
>DOS, korzystająca z extendera dos4gw, odpalana z poziomu Win98 w trybie
>pełnoekranowym - grzecznie przyjmuje częstotliwości zadane dla trybu
>640x480 we właściwościach karty (w moim przypadku CL5480 - zakładka
>Regeneracja monitora). To że twoja karta może zachowywać się inaczej nie
>upoważnia cię do takich odpowiedzi. Chyba, że uważasz się za
>mądrzejszego od radia i uważasz, że nie musisz niczego sprawdzać.
szkoda, ze plytka z KKND wyszla z domu jakis czas temu i nie moge
sprawdzic, wiec musze uwierzyc ci na slowo, ale wiem, bo sam naprawde
duzo sie tym bawilem, ze z reguly takie numery nie przechodza.
najgorzej jest pod Win98, bo o ile pod 95 dzialaja programy typu
Unirefresh, to pod 98 juz nie ma tak dobrze - system ustawia swoje
wartosci i tyle,

--
pl.rec.gry.komputerowe.klasyka                      ICQ UIN #45007845