Re: 3 komp. w bloku i siec z his

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 15:27:45 MET

> no nie najlepsza opcja z uwagi na to ze to blok i BNC moze sie latwo
sypnac
> i nikt sieci miec nie bedzie :(
a co z tego ze blok ??? fakt ze jak u jednego padnie to koniec ale skrętka
to trzeba doliczyć małego HUB'a ( nie wiem dokładnie ale z 300zł za 4
portowy min. )

> a to nie najlepsza opcja z uwagi na ryzyko wlamu :(
włamu do czego ??? przecież kolesie chcą sobie pograć , pooglądać www i
takie tam , więc kto i poco będzie się włamywał ??????? -- chyba zeby
ukraść tapetę z pulpitu :-))))