Re: EPSON STYLUS 640 - wymiana atramentu.

Autor: Paweł Zet (pavel_at_bobo.ds5.agh.edu.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 13:05:02 MET

Masz taką drukarkę?
Kiedy kończy się atrament zgoda: naciskam wg instrukcji
odpowiedni przycisk, głowica wyjeżdża i gotowe.
Ale kiedy jeden cartrige używany jest drugi raz to już się nie da tak zrobić.
Dlaczego używam drugi raz?
Bo (o czym się przekonałem) jeden cartrige wystarcza na ok półtorej raza.
To znaczy kiedy drukarka chce wymiany (wtedy nie chce drukować)
wymieniam wyjmując stary i wkładając.... stary.
Ona myśli że ma nowy.
Ale on nie wystarcza na pełny drugi raz.
Widzę (po druku) żę się kończy ale drukara tego nie wie i nie daje normalnie
wymienić.
Bo ten sam przycisk który służy do wymiany służy standardowo do
przeczyszczenia głowic.
Ten przycisk działa do wymiany tylko wtedy kiedy drukarka sygnalizuje koniec
atramentu.
stąd te akrobacje z wyłączaniem zasilania podczas wydruku aby głowica byla na
wierzchu lub
zdejmowaniem górnej części obudowy.

Czy teraz jest jasno?

Paweł Zet