Re: EPSON STYLUS 640 - wymiana atramentu.

Autor: Marcin Folek (kelof_at__!_home.com)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 06:27:08 MET

In article <3A0A017F.E106E912_at_bobo.ds5.agh.edu.pl>,
"=?iso-8859-2?Q?Pawe=B3?= Zet" <pavel_at_bobo.ds5.agh.edu.pl> wrote:
> Ja nietety mam oba w połowie i oba w drugim użyciu. I czas zmienić. I
> chyba właśnie wpadłem na pomysł i skorzystałem z niego. Głównym
> problemem było dostać się do głowicy bo chowają sie pod obudowę z prawej
> strony. I tylko przy sygnalizowaniu przez drukarkę końca atramentu
> wychodzą z pod obudowy. Po prostu odkręciłem cztery śrubki i ściągnąłem
> górną pokrywę. I głowice mam jak na dłoni.... Jutro zmieniam cartrige.
Uhm? Albo czegos nie rozumiem o poznej porze, albo nie przeczytales tak
podstawowej rzeczy (w instrukcji:) jak wymiana pojemnikow z atramentem...
od kiedy trzeba cokolwiek odkrecac by wymienic pojemniki na nowe????

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming