Re: Monitor Sony G200 - ladunki elekrostatyczne ?

Autor: ee (e.kielar_at_softbank.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 11:55:36 MET

Użytkownik Rafal K <rkubicz_at_controlp.tarnow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ubgcv$5il$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...
> Czesc
>
> Uzywam monitora Sony G200, obraz jak najbardziej OK ale od zakupu
zauwazylem
> słabe dzwięki jakby wyladowania elekrostatyczne co około 20 sek z tylu
> monitora co mnie troche drazni. Takie same dzwieki pojawiaja sie podczas
> wylaczania monitorow.
> W pracy mialem do czynienia z wieloma monitorami ale nigdy czegos takiego
> nie slyszalem podczas pracy monitora.
>
> Czy ktos sie z tym spotkal ? Moze te typy tak maja?
>
> Rafal

Czesc grupowicze !!
W G 400 najczestszym powodem sykow z tylu monitora jest brak dobrych stykow
w zlaczu zasilajacym. Ja poradzilem sobie wymieniajac kabel zasilajacy, na
taki ktory wchodzi troche na wcisk - problem zniknal.
Drugi powod to dosc czeste uloty WN pomiedzy dolna strona druku a metalowym
ekranem( wtedy przebita jest folia ochronna). Poniewaz G400 maja trzyletnia
gwarancje, a nie sa jeszcze tak stare, wiec po wykluczeniu kabla
zasilajacego polecam trucie serwisu.
Pozdrawiam, Eryk.