Re: Avermedia TVCapture98 - problem z karta?

Autor: Mariusz Ponarad (pempek1_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 10:58:27 MET

Witka

Ja mam Avermedia TVPhone98w/VCR i płytę BXMastera. miałem podobne problemy:
karta nie zapamiętywała ustawień, nie działało przechwytywanie obrazu
(niebieski ekran), komp się wieszał. Pomogło wyjęcie wszystkich kart oprócz
graficznej (AGP) i muzycznej (ISA), a następnie włożenie jako pierwszej k.
telewizyjnej. Próbowałem na wszystkich slotach PCI, aż w końcu na jednym
zadziałała poprawnie. Następnie dopasowałem resztę kart. Możliwe że w twoim
przypadku jest tak samo i karty się gryzą ze sobą lub jest konflikt
przerwań.

Pozdrawiam

pempek1_at_priv4.onet.pl
GG #182600

Deibral napisał(a) w wiadomości: <8udpjs$q18$1_at_news.tpi.pl>...