Re: Avermedia TVCapture98 - problem z karta?

Autor: Bruno (g1_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 10:43:29 MET

Użytkownik Deibral <deibral_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8udpjs$q18$1_at_news.tpi.pl...
> Trzecia karta Avermedia TVCapture98 - nie widzi sygnalu z TV ale widzi z
> kamery.
>
> Moze jekis konflikt z Apollo. Czy w ogoleta plyta jest kompatybilna z ta
> karta. Jakie sa do niej najnowsze sterowniki (karty i plyty).

Ja mam podobny problem.
Duron 600MHz (nie podkecany), Soltek SK-75KV2-X na VIA (oczywiscie), 128 MH
133 MHz
RivaTNT2 Vanta 16MB
AverMedia TV Capture 98

Instaluje sie O'k, ale przy kazdorazowym uruchomieniu programu do ogladania
TV, wiesza sie.
Jedynie pod BoaTV, zaczyna chodzic, ale po paru sekundach sie wiesza.

Probowalem kilka VIA Servicepack 4in1, ale tylko ostatnie 4.24, 4.25, i nic.
Aaa, jeszcze jedno, jak wlacze USB na plycie to Winda sie wiesza przy
odpalaniu.
Jest jakis konflikt miedzy karta a plyta.
Pyta dobra, nowa, sprawdzalem na 2 egzempl. i to samo, karta TV na innej
plycie na ALI, dziala.

Co jest, da sie ja jeszcze uruchomic, a jak nie to jaką TV ?

Dzieki za pomoc

Bruno