Re: SiSoft Sandra memory benchmark - jakie wyniki?

Autor: Radoslaw Tatarczak (ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 10:44:30 MET

Użytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisał w wiadomości
pl...

> Ucze sie pilnie od swoich adwersarzy ;)
Kali, Kali skad ja znam to imie, aaaaa juz wiem to moj dziadek;)))

> Podrzuc, jesli mozesz. Sprawdzimy, co wykaze.
Na priva rzecz jasna:)

> Ja bym sie pokusil o stwierdzenie, ze "badziew w biosie, panie kolego,
> badziew" -- to na poczatku sie sprawdza, jak gdzies Ci dziwnie male
> wartosci wychodza w porownaniu z innymi wynikami na podobnej konfiguracji,
> (nawet jesli test jest cienki).
To moze rowniez oznaczac ze wynik nie zalezy tylko od prawdziwych osiagow,
ale od innych elementow. A badziewu w Biosie nie mam, bo wszystkie opcje dot
pamieci mam ustawione jak podreczniki aemdekowcow kaza:)

> umiem :)))
Coz inteligentna odpowiedz to podstawa udanej dyskusji :D
pozdrawiam
R.T