Re: 64MB-128MB przesiadka

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 10:35:34 MET

Dnia Tue, 07 Nov 2000 15:07:29 +0100, Radoslaw Sokol napisał(a):

>Wiesz co, to co Tajwańczycy tą łamaną angielszczyzną piszą w dokumentacji
>do elementów elektronicznych to się nadaje do kabaretu tylko :-)

>VX technicznie buforuje tylko te 64 MB pamięci, natomiast nie wiem czy nie
>ma na przykład limitu obsadzenia pamięci do 256 MB czy coś w tym stylu...

Nie sądzę, żeby to była literówka... była wymieniona max. pamięć, natomiast
cała strona była poświęcona cache'owanej pamięci. Była zworka do ustawiania
'cacheable area' na 64MB i 256MB...

Sam wtedy nie mogłem się nadziwić :)

Pozdruffka,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua_at_ceti.pl                http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |