Re: EPSON STYLUS 640 - wymiana atramentu.

Autor: Paweł Zet (pavel_at_bobo.ds5.agh.edu.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 02:44:31 MET

Ja nietety mam oba w połowie i oba w drugim użyciu.
I czas zmienić.
I chyba właśnie wpadłem na pomysł i skorzystałem z niego.
Głównym problemem było dostać się do głowicy bo chowają sie pod
obudowę z prawej strony. I tylko przy sygnalizowaniu przez drukarkę
końca atramentu wychodzą z pod obudowy.
Po prostu odkręciłem cztery śrubki i ściągnąłem górną pokrywę.
I głowice mam jak na dłoni....
Jutro zmieniam cartrige.

Dzięki za uwagi.

Paweł