Re: Jaki skaner?

Autor: Marcin Folek (kelof_at__!_home.com)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 02:34:31 MET

In article <trjj0t4u6dkk268b690l1r2pfd7qp3lkqb_at_4ax.com>, "AlexPP"
<alexpp_at_go2.pl> wrote:

> Pomóżcie mi w wyborze skanera. Musi spełniać następujące warunki:
> - pozwalać na skanowanie z rozdzielczością 300dpi w trybie line art -
> innych trybów nie używam (robię tylko OCR), więc to czy będzie mieć
> 600dpi czy 1200dpi, 24, 36 czy 48 bitów kolorów nie ma żadnego
> znaczenia.
moze umax asta 2000u/2200u.. dobrze akurat radzi sobie ze 1bitowym
skanowaniem, chociaz program do skanowania wygoda nie grzeszy
> - być podłączany przez usb lub lpt (nie może być SCSI)
zauwazylem ciekawa ceche, ze przy znacznym obciazeniu kompa, przy
skanowaniu, skaner potrafi 'przystawac' na chwile (chociaz przy 192mb ram,
ten problem praktycznie nie istnieje)... wogole wybor skanera na usb to
moim zdaniem wyjscie najgorsze z mozliwych.. po prostu zdajesz sie na
laske producenta.. np moj znajomy zalil sie, ze primax nie zamierza
wypuszczac sterownikow do jego modelu skanera pod win me.. o obsludze
skanerow usb pod linuxem to lepiej wogole zapomniec.. nie rozumiem czemu
sie bronisz przed skanerami na scsi, ich cena jest minimalnie wyzsza...

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming