Re: Karty TV a odkodowywanie ?

Autor: Zibi (zibis_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 19:31:35 MET

Użytkownik kosik <henkol_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ub9j1$sp0$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik chip <pmlb_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3a091f28_at_news.vogel.pl...
> [ciach]
>
> Hej
> Raczej musisz wyrzucić filtr w szafce od kablówki, ale wtedy jesteś Robin
> Hood'em i wszyscy mają dostęp do wszystkich kanałów. Jeżeli masz dostęp do
> tej szafki to i tak Twoje szczęście nie będzie trwało długo bo co jakiś
czas
> chłopaki od kablówki sprawdzają poprawność odfiltrowanych mieszkań.
> Zatem ok. dwudziestu złotych dodatkowo miesięcznie i miłego oglądania.

> [...]
Nie kołuj gościa, bo są już takie kablówki, które "kodują" sygnał HBO (PTK
SZCZECIN) poprzez zakłocanie synchronizacji (odechciało im się ciągle
kupować nowe filtry) - jest program do tunerów do tego- cablecrypt, ale nie
działa zadowalająco. Można też kupić piracki dekoderek, ale spece kazali mi
podać częstotliwość "pułapki", a ja nie wiem co to jest. Oczywiście jak C+
analogowy, to MORETV i jakiś prg do dźwięku.
Pozdrawiam