Re: Co sie dzieje ze nie moge nagrywac ???

Autor: Szczurek (szczurek_at_itots3.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 19:29:16 MET

Misiek napisał(a):

> Witam wszystkich
>
> Mam ogromny problem z ktorym za nic nie moge sobie poradzic chociaz
> sprobowalem chyba wszystkiego, a moze jednak nie wszystkiego, czy ktos mi
> pomorze ??? Problem wyglada tak, ze wlasnie zmienilem plyte glowna na Abita

[ciachu ciachu]

Moze IBM cos nie bardzo trawi ta plyte ??? Czasem i takie cuda sie
zdarzaja. Ja ostatnio musialem Fujitsu 20GB (5400obr, ATA66)
na Barracude wymienic bo ni cholery nie chcial z Abitem BE6-II
(HPT366) chodzic na ATA66. Zreszta wzialem Baracude bo akurat
nic innego (czyt. IBM ;) juz nie mieli. Ale klient jest bardzo zadowolony
i nie narzeka bo dysk smiga jak burza.
Ale tak jak pisalem, rozne cyrki i cuda widzialem juz jesli chodzi
o kompy wiec poprobuj, moze to akurat dysk. Posprawdzaj ustawienia
w biosie, sprawdz polaczenia, tasmy etc etc, nie wlaz do sieci jesli
zamierzasz nagrywac !!! , wystarczy jakis glupi winpop czy icek
i juz po plycie. Sam nie wiem, kombinuj ...

--
Z pozdrowieniami