Co sie dzieje ze nie moge nagrywac ???

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 18:36:40 MET

Witam wszystkich

Mam ogromny problem z ktorym za nic nie moge sobie poradzic chociaz
sprobowalem chyba wszystkiego, a moze jednak nie wszystkiego, czy ktos mi
pomorze ??? Problem wyglada tak, ze wlasnie zmienilem plyte glowna na Abita
SL6 i nagle zaczely sie problemy z nagrywaniem plyt. Na poprzedniej plycie
glownej nie zepsulem ani jednej plytki a na tej nowej ciagle dostake
komunikat o tym ze bufor sie oproznil (proby i na 8x i na 4x). Konfiguracja
sprzetu wyglada tak : Abit SL6, 196MB Ram, HDD IBM 15GB ATA66, grafika i
muza ta co jest na SL, modem Spirit i sieciowka, nagrywarka LG 8080B
(8/4/32). Program do nagrywania - WinONCd3.6. Sciagnalem najnowsze stery pod
WinONCd do LG, najnowsze stery do plyty, nagrywarka jest podlaczona na
drugim kanale jako master, zwykla tasma. Probowalem tez zamiast sterow z
plyty do ATA66 uzywac sterow standardowich tych z windy i nic. Jak robie
test to wszystko jest o.k. z buforem a jak zaczyna nagrywac to nagle sie
wysypuje. Nie mam juz sil i kasy :) na to zeby niszczyc plytki. Robilem
testy na CD-RW ale wiecie jak to jest wtedy akurat nic sie nie sypie. Czy
ktos ma jakies sugestie, moze przyczyna nie tkwi tam gdzie ja jej szukam,
moze to twardziel, bo czasami mam wrazenie jakby rzeczywiscie dysk wolniej
pracowal i moze rzeczywiscie bufor sie oproznia, ale teraz robilem test na
8x i otwieralem rozne programy i nic sie nie sypnelo ?????

Pozdrawiam
          Misiek - Piotr Misiewicz

     e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl
     icq uin : 10419779