Re: BX6 rev 2.0

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 22:47:44 MET

Zyli wrote:

> Idac tym tokiem myslenia mozna wpakowac CelerII-733 bo: "to niewazne,
> procesor i tak wymusi mnoznik".
> To po co dla plyt BH6 wydano bios bodajze SS, ktory ma wyzsze
> mnozniki?

Może po to, żeby nie widzieć głupiego komunikatu "Your CPU setting is wrong
- change your multi.. to .. . Press any key..."
Bawiłem sie tak na jakimś SOYO - problem pojawia się w tym, czy po takim
komunikacie po naciśnięciu klawisza jednak uruchamia się system (wtedy
wszystko prawie OK), czy wchodzi do BIOS ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|