Re: AVERMEDIA phone98 zgrywanie w formatach takich jak .mpg itp (nie

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 10:24:16 MET

Beerman wrote:

Coś się nie zgadza??? Ja przeważnie jak dorwę film na 2 płytkach MPG to
sobie to przerobiam na jedną AVI(DivX ;-)
(Bo w DivXie w większym stopniu można regulować stopień kompresji, niż w MPG
;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|