Re: BX6 rev 2.0

Autor: Zyli (zlipka_at_zarzad.rudzka.com.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 14:09:46 MET

"Paweł Rączka" <ghost_at_jasna.tarnow.pl> wrote in message

> < ciach..>
> Mialem taka plyte + przejsciownka SLOT1<=>FCPGA i procesor CeleronII
633
> Chodzil pieknie na szynie 100MHz (950MHz)
> W biosie masz dostepne mnozniki do 9x a 633=9.5*66 ale to niewazne,
procesor
> i tak wymusi mnoznik.
> --
> Paweł Rączka ghost_at_jasna.tarnow.pl
> GSM/SMS: (0)604-955-768
> ICQ: 44791259
<ciach...>

Moglbys dokladniej wyjasnic sprawe mnoznika?
W biosie QR dla BX6r2 jest max. mnoznik 9,0. To skad bios wezmie 9,5?
Idac tym tokiem myslenia mozna wpakowac CelerII-733 bo: "to niewazne,
procesor i tak wymusi mnoznik".
To po co dla plyt BH6 wydano bios bodajze SS, ktory ma wyzsze
mnozniki?
Pytam dlatego, ze sam mam Abit BX6r2 + bios QR i CelerII-600 +
przejscie FCPGA<>SLOT1.
Chodzi OK, overclockingiem sie nie bawie.
Jedyna uwaga to dosc mocno trzeba bylo wcisnac przejsciowke do SLOT1 -
komputer nie chcial startowac.
Proca o wyzszej czestotliwosci nie kupowalem, bo balem sie ze to nie
pojdzie i stad moje pytanie.

Pozdrawiam.
Zyli