Re: CD-R a Technics SL-PS840 /Help!!!

Autor: Negatyw (negatyw_at_promail.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 18:21:40 MET

Użytkownik "Grzegorz Mazur" <gbm_at_ii.pw.edu.pl> napisał w wiadomości

Mam nieco starszy model Technicsa - SLP-S50, wyprodukowany na długo przed
jakimikolwiek CDR. Zaobserwowałem, że jest mu wszystko jedno, jakiej marki
płytę dostanie, byleby tylko nie była nagrywana z szybkościš większš niż 2x.
Najwięcej mam płyt Verbatim i TDK. Nagrywane na 2x działajš niezawodnie, na
4x
tylko niektóre i nie przy każdym włożeniu.

Czyli szybkosc nagrywania tez ma znaczenie ?????????
Domyslam sie, ze ma to glownie zwiazek z sila smazenia wiazki lasera, tak
???

Pozdro
Negatyw