Re: CD-R a Technics SL-PS840 /Help!!!

Autor: Grzegorz Mazur (gbm_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 14:10:00 MET

Negatyw wrote:

> Witam !
> No wlasnie - jakie plytki CD-R (jaka firma, jaki kolor spodu) polecanie=
 dla
> tego modelu odtwarzacza CD ???
> Zawsze uzywalem Verbatim-ek, ale ostatnio cos sie popsuly. Mam bardzo d=
lugi
> czas dostepu przy SKIP-owaniu... :(((

Mam nieco starszy model Technicsa - SLP-S50, wyprodukowany na d=B3ugo prz=
ed
jakimikolwiek CDR. Zaobserwowa=B3em, =BFe jest mu wszystko jedno, jakiej =
marki
p=B3yt=EA dostanie, byleby tylko nie by=B3a nagrywana z szybko=B6ci=B9 wi=
=EAksz=B9 ni=BF 2x.
Najwi=EAcej mam p=B3yt Verbatim i TDK. Nagrywane na 2x dzia=B3aj=B9 nieza=
wodnie, na 4x
tylko niekt=F3re i nie przy ka=BFdym w=B3o=BFeniu.

--
G. Mazur
MyWebPage: http://grafi.ii.pw.edu.pl/gbm  (x86 and Matrox secrets/tools)