Re: internet w kablowce UPC

Autor: Dexter (dexter_at_astercity.net)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 18:33:09 MET

> To ja chyba z innego ACN korzystam. Powiem jedno - wypowiedz kolegi jest
> moze i prawdziwa, ale dane sa podawane predzej w BITACH :)
> Hehe 50-100KB za 80 PLN - to by dopiero bylo :D

Nie, podaje w bajtach. Moj kolega w bloku obok tez ma siec Astera i jak
siadzie przed moim kompem to tylko slysze:
"Ale u Ciebie ten internet zapieprza !?". Jestem jedyny w bloku z
podlaczonym internetem wiec moze stad sie biora lepsze wyniki u mnie niz w
bloku obok. Grajac w Quake`a 3 ping jest w okolicach 30 a u innych graczy z
Astera czasami widze ze maja okolo 100. Nie wiem co skopane ale ja sie
ciesze.
Pozdro
Dexter