Re: programy do kompresji dysków - help!

Autor: Wojtek (szarlata_at_pf.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 11:30:40 MET

> No tak, nie napisałem że chodzi mi o Win98 (czy taka kompresja jest
> wogóle możliwa pod tym systemem?)

Tak, jest mozliwa.
Sam uzywam programu FreeSpace i nie sprawia on problemow.
Dziala inaczej niz DriveSpace - nie kompresuje calej partycji,
lecz dowolnie wybrane pliki lub katalogi. Dziala z Win98 i FAT32.
Nie ma tez problemow z defragmentacja SpeedDiskiem i systemowym
Defragmentatorem dyskow. Trzeba tylko pamietac, ze nie mozna
kompresowac katalogu Windows (program zreszta na to nie pozwoli)
oraz plikow *.sys i *.vxd. Dzieje sie tak, poniewaz FreeSpace
dziala wylacznie pod Windows i system musi sie poprawnie uruchomic,
aby byl dostep do skompresowanych plikow.

Wojtek