HP 1100 + siec na Win98 i krzaki

Autor: Tom (patchus_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 11:39:09 MET

mam kilka kompow na Win98 polaczonych w siec
do jednego podlaczylem HP 1100 i udostepnilem
kiedy drukuje jakis dokument zamiast porzadnego wydruku mam strasznie
znieksztalcone czcionki scisniete wyrazy i ogolnie "zaszyfrowany" tekst.
Co wiecej dzieje sie tak nie zawsze ale np. na dwoch stronach 10-cio
stronicowego dokumentu.
probowalem przeniesc tekst do innego edytora (word - > wordpad) ale dalej
"krzaczy"
Zgaszaja mi problem tylko z jednego komputera (jest ich 6) i nie wiem co mam
robic - przeinstalowac winde? moze jakies inne sterowniki? moze inne
ustawienia?
Jesli ktos sie z tym spotkal to prosze o pomoc
Tom