[pytanie] Windows 2000 i LiveWare 3.0

Autor: InSane (insane_at_station75.com)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 14:58:59 MET

witam

mam pytanie ostatnio zmienilem karte Soundblster 128 PCI na SOUNDBLASTER
LIVE! 1024 OEM, i zaczelo mi sie wszystko wieszac...

mam:
plyta glowna: ABIT B6II
procesor: Pentium III 550 (nie podkrecany)
RAM: 128 MB 100 (nie podkrecany)
karta graficzna: Diamond Viper 770 TNT 2 (nie ultra nie podkrecana)
modem: Zoltrix 33600 wew (zainstalowany jako modem
standardowy 33600)
no i nieszczesny Live

system Windows 2000 Prof. Polish

LiveWare mam z cd Z Chipa (do Windowsow 2000)

do czasu zamiany wszystko bylo ok (dzialalo stabilnie) teraz gdy pracuje na
Photoshopie jest ok, gdy robuje odpalic Winampa z ikony na pasku zadan
kontrolka z hdd swieci swieci i wszystko zwisa, czasem to samo dzieje sie z
explorerem, co dziwne w grach nie ma problemu... (quake III, Star Trek Elite
Force, KISS Psycho Circus...)

moze ktos z Was ma jakies sugestie? moze mial podobny problem ?

z gory bardzo dziekuje

insane_at_station75.com
http://station75.com