Re: poszukuje softu do zwalenia peceta :)

Autor: Deibral (deibral_at_interia.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 00:36:52 MET

> Masz rację, ale jeśli nie jesteśmy w stanie podłączyć mu tych 100kV
> (co nawiasem mówiąc byłoby niebezpieczne dla wszystkich), to staramy
> się wykazać choć minimum inwencji, aby zwiększyć prawdopodobieństwo
> tego, że pomimo, że wie co robi, to zawsze może popełnić błąd (np.
> przez sensownie wymyśloną nazwę można ściągnąć jego uwagę).
> Prawie nigdy nie ma tak, że gość na 100% wie, który plik mu jest
> potrzebny, a który nie - jeśli nie ma bardzo dokładnego rozeznania w
> systemie. Prawdopodobne jest, że stara się skopiować więcej, niż jest
> [...]

Tak patrzac na to teraz z innej perspektywy( 3 browarow) to stwierdzam, ze
nasza dyskusja jest bezcelowa. Sprawa nie jest prosta na tyle co np. zmiana
napiecia proca czy format HDD. Tak naprawde to musielibysmy usiasc w spokoju
przy tych kompach i pomyslec co mozna zrobic. Nie znamy firmy, nie wiemy
czym sie zajmuje jak wyglada sprawa jesli chodzi o sprzet i oprogramowanie a
takze nie wiemy nic o tym gosciu. Najlepiej wykrecic 997 i powiedziec, ze
sie wlamali i kradna kompy...:))))))

Takze pozdrawiam.
Bartek

PS. Trzech Bartków w roli spiskowców. Powinni napisac o tym scenariusz i
nakrecic film.:))))))