Re: internet w kablowce UPC

Autor: Deibral (deibral_at_interia.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 00:27:12 MET

> moze i prawdziwa, ale dane sa podawane predzej w BITACH :)
> Hehe 50-100KB za 80 PLN - to by dopiero bylo :D

Tutaj sie nie zgodze. Dane podawane sa w bajtach, ale....... Z tego co
pamietam to w poczatkowej fazie rozwoju sieci Aster City Net dawal ok 2 - 4
Mbity na budynek (zajebioza - nie?) podzieli przez abonentow w budynku i
iles tam wam wyjdzie. Jak nikt z sasiadow nie ziedzial to mozna bylo grzac z
Polski nawet 500KBajtow na sekunde (od razu mowie ze teoretycznie). Jednak
teraz sie wyscwanili. Trzeba chyba zaplacic 139 zeta za 128 Kbitow i dupa.
Jesli masz pakiet z 60 programami to wychodzi jakies 110 (plus instalka 599
wszystkie ceny brutto) i na razie w centrum tzn. na Powislu ni widu ni
slychu. Dzwonilem do nich ze trzy razy i ciagle mowia, ze "juz juz
prawie"......Tak juz sobie dzwonie od pieciu lat a oni "juz juz
prawie....juz za dwa miesiace na pewno bedzie"...i....Kicha. Wiem, ze
oplatuja teraz Mokotow bo moja dziolcha moze sobie zalozy. Ale nie wiem jak
tam u nich z bezpieczenstwem. Praktycznie to jest struktura sieci wewnatrz
astera i IP dostajesz jak z niej (calej) wychodzisz na swiat. Za wlasne IP
kaza sobie placic i z tego co pamietam to niemalo.

Pozdrawiam
Bartek.