Re: internet w kablowce UPC

Autor: Trudny (trudny_at_poczta.fm)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 10:48:25 MET

Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał:

> ja mam nad ranem do 160kb/s by FTP !!!!!! (...)

Nie ma sie czym emocjonowac, bo kolega najwyrazniej pisze o kilobitach a w
poscie na ktory odpowiada jest mowa o kilobajtach na sekunde. 160 kilobitow
to ok. 20 kilobajtow...
Ja przez caly dzien wyciagam 56-64 kilobajty na sekunde.

> więc niech przymkną się klienci co gadają że za 50-60kb/s to trzeba
zaplacić
> ponad tyiąc na miech. skoro ja płacę ok 600 zł na cała firmę i mam 160kb/s

Nie przymkne sie. Za 50-60 kilobajtow trzeba zaplacic sporo, bo to jest
lacze 0,5 megabita i nie znam firmy, która udostepnmiala by takie za mniej
niz 1000 zlotych miesiecznie. Ale moze sie myle.

Strasznie sie kolega zacietrzewia... :)

Pozdrawiam,
Trudny