Re: internet w kablowce UPC

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 09:10:52 MET

wszyscy gdaczą na szybkość sieci !!!

ja mam nad ranem do 160kb/s by FTP !!!!!! i pewnie takie jest max prędkości
tej sieci ale jeżeli podzielimy to na ilośc podłaczonych użytkowników to
prędkość spada !!!!!!

więc niech przymkną się klienci co gadają że za 50-60kb/s to trzeba zaplacić
ponad tyiąc na miech. skoro ja płacę ok 600 zł na cała firmę i mam 160kb/s
!!!!

w UPC tez transfer max ma sięgać 120 kb/s ale to nie znaczy ze wszystko z
internetu będzie ci się ladowac z taką prędkością - troche wyobrażni !!!

przecież jak stoi serwer FTP i ma lącze np 120kb/s i podłaczy się 10 kolesi
to przez jeden kabel nie wyciągna te 120kb każdy prawda ???

i tak samo jest w internecie + głupie DNS'y które sukając najszybezj dogi
często lączą nas najbardziej obciążonym łączem w którym rzeczywista
transmisja na user'a ni jak ma się do max przepustowości !!!!!!