karta do 3D oraz modem i plyta pod Durona ...

Autor: niGhtowL (nightowl_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 10:57:49 MET

Witam was po raz kolejny.
Dziekuje za odpowiedzi na poprzednie moje pytania :)

1.
Mam watpliwosci co do kupna karty graficznej.
Troche bede gral w Quake'a II i Arena, i takie tam rozne.
Poza tym tworze zdeka strony www, czyli używam aplikacji w stylu Photoshop.
Ogladam tez filmy na DVD.

Czy jestem skazany na wydatek rzedu 600-800 zl ???
A jesli - to na co warto sie rzucic ?

2.
Chce kupic niedrogi, lecz sprawny i dobry modem, moze byc bez uslugi fax.
Czy Asmax lub Pentagram to dobra alternatywa ?
A jesli - to jaki model ?

3.
Ostatnia rzecz...
Chce kupic plyte pod Durona. Stabilna, nie chce go krecic, ma tylko dobrze
pracowac.
Czy jest taka poza Asusem i Abitem ?

Za kazda odpowiedz z gory bardzo dziekuje.
niGhtowL